مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 17:152023-08-17حوادث

تهدید به انتشار تصاویر خصوصی با انگیزه اخاذی از زن جوان 


رییس پلیس فتای خراسان جنوبی از شناسایی فردی که با دسترسی غیرمجاز به عکس های شخصی خانم جوان به دنبال اخاذی از وی بود، خبر داد.

  - ایسنا/خراسان جنوبی رییس پلیس فتای خراسان جنوبی از شناسایی فردی که با دسترسی غیرمجاز به عکس های شخصی خانم جوان به دنبال اخاذی از وی بود، خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ قدرت الوانی بیان کرد: فردی به پلیس فتا مراجعه و با ارائه شکواییه اعلام کرد مدتی قبل شخصی ناشناس در یکی از شبکه های اجتماعی تصاویر شخصی همسرم را برای وی ارسال کرد و پس از آن به صورت مکرر نام کاربری خود را تغییر می داد، هم چنین ازآنجایی که عکس های بنده و همسرم شخصی بوده و در فضای ذخیره سازی گوشی همسرم بوده است به احتمال زیاد متهم به ایمیل و تمام عکس های شخصی وی دسترسی پیدا کرده و نسبت به ارسال آنها اقدام می کرده است، لذا در این خصوص تقاضای رسیدگی دارم.

رییس پلیس فتای خراسان جنوبی گفت: به منظور رسیدگی به شکایت این شهروند بزه دیده و احقاق حق وی، بلافاصله کارشناسان پلیس فتا رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرارداده و پرونده اولیه در این خصوص تشکیل گردید.

سرهنگ الوانی بیان کرد: با تلاش کارشناسان پلیس فتا و انجام اقدامات علمی و هوشمندانه، هویت اصلی متهم پرونده شناسایی گردید و در ادامه متهم با هماهنگی مقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدید به انتشار تصاویر خصوصی با انگیزه اخاذی از زن جوان 

تهدید به انتشار تصاویر خصوصی با انگیزه اخاذی از زن جوان